Skip to main content

O nas

Firma w liczbach

Wybrana przez nas koncepcja organizacji otwartej i nowatorskie podejście do biznesu sprawia, że marka GRZEŚKOWIAK to poszukiwany partner na rynku krajowym i europejskim.  Ponad 50 lat tradycji rodzinnej firmy z 100% polskim kapitałem,  ponad 10.000 zamówień telefonicznych tygodniowo, liczne certyfikaty jakościowe i nagrody zdobyte na przestrzeni lat sprawiają, że staliśmy się wiodącym europejskim przedsiębiorstwem w naszej branży. Ponad 20.000 m2 nowoczesnych hal produkcyjnych, potencjał produkcyjny na poziomie ponad 100 ton gotowego produktu dziennie i blisko 10.000 aktywnych klientów sprawiają, że nasze produkty można dziś spotkać w domach konsumentów w całej Europie.

Promujemy zdrowy tryb życia oparty na dobrych nawykach żywieniowych i aktywności fizycznej. Popularyzujemy rozwiązania pro-ekologiczne, a naszą Strategię Pro-Społeczną (Corporate Social Responsibility) tworzymy w oparciu o działania przyjazne społeczności lokalnej.

Marka

Wyróżnia nas przejrzysta polityka firmy. Prowadzimy ją w oparciu o tradycyjną uczciwość kupiecką i przestrzeganie zasad dobrej konkurencji. GRZEŚKOWIAK to solidna polska marka doceniana w prestiżowych rankingach i synonim najwyższej jakości. Potwierdzają to liczne nagrody i tytuły. Nasze produkty są doskonale rozpoznawane, mimo że nie prowadziliśmy agresywnych kampanii reklamowych.

Etyka kupiecka jest fundamentem naszych działań, a dzięki nowoczesnym i innowacyjnym rozwiązaniom organizacyjnym, przyczyniamy się do tworzenia dobrej kultury dla biznesu w Europie Środkowej. Nasze wysiłki w tym względzie są również zauważane i doceniane. Marka GRZEŚKOWIAK to także lider innowacji technologicznych w dziedzinie świeżej żywności.

Dbamy o najwyższą jakość na każdym etapie życia naszych produktów. Jako pierwsi w kraju w swojej branży wdrożyliśmy system HACCP, który kontroluje produkt na każdym etapie jego powstawania. System HACCP został oceniony i zatwierdzony 23 sierpnia 2002 roku przez niezależną brytyjską jednostkę certyfikującą – Lloyd’s Register Quality Assurance – jako zgodny z amerykańskim Codex Alimentarius 1997. W sferze zarządzania konsekwentnie wdrażamy zasady Total Quality Management (TQM) w oparciu o wzorce Europejskiej Nagrody Jakości (EFQM). Produkujemy także w oparciu o najnowszy standard systemu BRC.

Metamorfoza

Kulinarna pasja rodziny Grześkowiak, przedsiębiorcze talenty i osobiste zaangażowanie, wyznaczyły kierunek i tempo rozwoju firmy, która dziś jest liderem przedsiębiorczości z imponującą dynamiką przychodów. Jej twórcami w latach 70-tych XX wieku byli Teresa i Jan Grześkowiak.

Dziś rodzinny biznes kontynuują następne pokolenia, a potencjał produkcyjny firmy to setki ton gotowych produktów dziennie. Firma początkowo stała się powszechnie znana w regionie dzięki niepowtarzalnemu smakowi i jakości kapusty i ogórków kiszonych . Dziś jej oferta zawiera szeroką gamę produktów owocowo-warzywnych przeznaczonych do bezpośredniej konsumpcji. Są to nie tylko uwielbiane przez klientów świeże surówki i sałatki, ale także zestawy lunchowe, świeże sałaty, świeże pierogi czy dania gotowe.

Fenomen firmy

Fenomen firmy GRZEŚKOWIAK tworzą zaangażowani i kreatywni współpracownicy. To dzięki nim możliwa była metamorfoza lokalnego, rodzinnego biznesu w prężną firmę o zasięgu międzynarodowym. Polityka i strategia firmy oparta jest na koncepcji blink management. Zgodnie z nią, podstawowe znaczenie dla sukcesu firmy ma kreatywność i intuicja zespołu zarządzającego. Jesteśmy przekonani, że to właśnie ludzie decydują o sukcesie każdego przedsięwzięcia, dlatego w trosce o nich promujemy zdrowy styl życia oparty na dobrych nawykach żywieniowych i aktywności fizycznej. Marka GRZEŚKOWIAK jest dziś postrzegana jako poważny partner biznesowy i lider przedsiębiorczości.

Infolinia dla Partnerów

Skontaktuj się naszym doradcą.

Close Menu

Świeże i Zielone sp. z o.o. sp.k.

ul. Śremska 29
62-035 Kórnik

T: +48 61 819 00 413
E: biuro@surowki.pl